Юрковецька громада
Чернівецька область, Чернівецький район

ПРО РЕЄСТР НАДАВАЧІВ ТА ОТРИМУВАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ

Дата: 12.05.2023 14:17
Кількість переглядів: 782

Створено реєстр надавачів

та отримувачів соціальних послуг

 

          Суб’єкт реєстрації – Юрковецька сільська рада Чернівецького району Чернівіецької області

Реєстратор – Довганюк Інна Емануїлівна, начальник відділу соціального захисту населення Юрковецької сільської територіальної громади (0994201374);

Уповноважена особа суб’єкта реєстрації – Довганюк Інна Емануїлівна, начальник відділу соціального захисту населення Юрковецької сільської територіальної громади (0994201374);

 

Адреса прийому документів від надавачів соціальних послуг для внесення до Реєстру: Відділ соціального захисту населення Юрковецької сільської ради (вулиця Центральна, буд. 36, село Юрківці, Чернівецького району, Чернівецької області, поштовий індекс 59440)

 

https://www.msp.gov.ua/content/reestr-nadavachiv-socialnih-poslug.html

 

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, що надають соціальні послуги, обов’язково подають:

  • заяву надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 3;
  • перелік соціальних послуг, які має право надавати надавач соціальних послуг, їх зміст та обсяг, умови і порядок отримання за формою згідно з додатком 4;
  • відомості про дату та результати здійсненого уповноваженими органами контролю за дотриманням надавачем соціальних послуг вимог, установлених законодавством про соціальні послуги (за наявності).

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці крім документів/відомостей, за бажанням подають:

  • копії штатного розпису надавача соціальних послуг і трудових договорів з найманими працівниками;
  • копії документів про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації (за наявності), атестацію, неформальне професійне навчання, фаховий рівень працівників;
  • копії посадових інструкцій працівників;
  • копії особистих медичних книжок працівників;
  • довідку територіального органу ДПС про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
  • копію документа, що підтверджує право власності на приміщення або на право користування приміщеннями, які будуть використовуватися для надання соціальних послуг;
  • висновок фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат, про відповідність приміщення ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”. У разі наявності у зазначеному висновку інформації про неможливість повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю додатково подається інформація засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю про забезпечення розумного пристосування відповідних об’єктів згідно з частиною другою статті 27 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь